tiistai 5. toukokuuta 2015

Ammattitauteja


OSA 1: MÄ OON RAKSAMIES!

Marwin: "Jaha, on täälläki näköjään pellitetty."
Maama: "Jaha... Onks pellitetty hyvin?"
Marwin: "No kyllä ei."
Maama: "Jos pellittäisit Suomessa näin, 
niin mitä kävis?"
Marwin: "Tulis potkut."


Kyllä ei ole 90 asteen kulma

(Grahanin vuoristokylä; Kasol; India)

Marwin: "Maama hei, tähän vois nyt laittaa sellasen välilevyn." 
Maama: "JES! Vihdoinkin!"


(Maama puhuu välilevyistä jos tulee puheeksi rakennushommat. Kaksi muuta tuttua termiä: Laasti ja kattopaneeli)

Meditointia kattopaneelilla:


***   ***   ***

OSA 2) MÄ OON RAVITSEMUSGURU!

"Jos tekis aamupalaks esmes paahtoleipää paneer-juustolla ja mangolla ja nescafee UHT-maidolla, niin siis öö, kyl ne säilyy tossa ikkunalaudalla ainaki yöllä, ku on kylmä, päivällä vois vaik, öö, sulkee verhot, ai sul tuli maha kipeeks siit maidosta? Voi hitsi, ei viittis poiskaan heittää, no mä juon, oon karaistunut... Mehän tarvitaan tuolta hostlan keittiöltä lainaks vaan kaks kulhoo ja kaks lasii ja sikana kuumaa vettä ja ja ja, eihän tää menny yhtään millään lailla vaikeeks..."


PS. "Kyä voi RedBull maistua hyvälle! 
Kyllä ei voi elämässä liikaterveelliseks alkaa ruveta!"


***   ***   ***

2 kommenttia:

  1. Minulle välilevy tarkoittaa selkärangan nikamien välissä olevia levyjä, joka tapauksessa kaikki välilevyt mihin tahansa väleihin ovat ok, jos niitä tarvitaan :) Ravitsemusgurun osa ei ole helppo, Juicen sanoja lainatakseni "Ei elämästä selviä hengissä", joten Red Bull on joskus ihan paikallaan sekin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa mieltä! Välilevyjä joka holeen ja lovee joka loveen! Ja muistakaamme: Redpulli päivässä pitää lekurin lähellä ja Lähellähän asiantuntijat kannattaa pitää eiks je ?

      (Pst.Maama edustuskuntaan)


      Poista